2013. július 13., szombat

hol a vége

te jó isten mennyire vágyom a negyvenhat kilóra lejjebb is mennék negyvennégyig majd a csúcs-szuper negyvenháromra araszolnék lassan istenem de ácsingózom hogy újra negyvenhat legyek nagyon nagyon akarom odaadnék majdnem bármit érte újra csinos akarok lenni vékony és hogy tudjak szépen öltözködni megint kicsi combokat akarok és vékony derekat az annyira jól áll nekem de nem lehet miért nem lehet miért kéne megtiltanom magamnak csak tenni kell érte és koplalni meg tornázni kicsit nem olyan nehéz már sokezerszer végigcsináltam most is menne tudom mert van akaraterőm és kitartásom hegedülni is megtanultam magamtól legalábbis az alapokat a nemevés meg mindig is ment na jó három éve már biztosan megy nem nehéz megcsinálni vékony karokat akarok és azt hogy a mustársárga nadrágom újra jól álljon rajtam meguntam kövérnek lenni istenem csak add hogy reggel negyvenhatossal ébredjek mert megőrülök ha nem sikerül szégyen lenne így kimenni az utcára ilyen testtel amit nem lehet eléggé eltakarni csúfak a lábaim nem bírok rájuk nézni mindig is aránytalanul fogytam híztam és most tessék tökre szétfolyt minden testrészem egy levágandó mangalica lettem és itt döglődök a nyárban mikor albérletet kéne keresnem de még az se megy mert mindig a hülye ingatlanos cégeknél csörög csak a telefon de jajj nem lehet hogy kövéren költözzem budára ahol nagyon sok ember lát majd és ujjal fognak mutogatni hogy nézd azt a hájas lányt a fura ruháiban tudod a múltkor is ott trappolt a metró felé majdnem lekéste olyan lassú és kövér volt nem lehetek duci lány sehol soha megtiltom szabályok kellenek a szabály jó dolog csak be kell tartani és ennyi megint egyek csak háromszázat attól jobb lesz komolyan meg tudnám csinálni újra ha eljárok mint múlt nyáron három órát úszni az király lenne akkor nincs hézag formásodom és persze lilul a szám meg fagyoskodom de megéri komolyan talán megint cigizni kéne mert azt régebben szerettem most is van még a fiókomban négy vagy hat szál szofim pedig február óta nem gyújtottam rá de előtte azért sokat cigiztem franciaországban is amikor előtte való nap összeomlott minden milyen szomorú hogy nem élveztem párizst mert a kaján meg drogokon járt az eszem meg hogy elcsesztem mindent taknyos kölyök voltam tavaly volt akkor még nem lehetett bízni bennem javultam csak fogynom kéne és tényleg elég jó lennék mindenki szeretett negyvenhárom kilósan szeretem ha kérdezgetnek az emberek hogy eszem-e rendesen mert az azt jelenti hogy sovány vagyok persze a vádlim sosem lesz olyan mint szeretném vagy hát nem sok esély van rá most nagy fatönk lábaim vannak sírok ha ránézek mert ormótlanul megnőtt és a fenekem te jó isten inkább hívjuk seggnek az illik rá hirtelen duplájára duzzadt nincsenek sajnos izmaim pedig de jó lenne és a mellem is nőtt ez kész katasztrófa mert én a kicsi melleimet szerettem és utálom a hülye nagyokat mindenkin de saját magamon főleg hogy kéne leapasztanom van olyan sport amitől összemegy mondjatok valami jóga gyakorlatot amitől hipp hopp kisebb lesz még kisebb mint most mert most nagy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése