2013. április 5., péntek

kajával fogyni?

egyébként meg nem is értem, hogy akarnak az emberek kajával fogyni? ha ezt meg ezt a zöldséget eszed csak, akkor lefogysz kétszázhatvan kilót! ez badarság. fogyni csak akkor lehet, ha nincs üzemanyag. pofonegyszerű a képlet, hiszen ha nem viszünk be semmit, akkor nem lehetséges a hízás. ha viszont mindenre kifogásokat keresünk -hogy ó, ez a süti most jutalom, vagy ez a kis narancs/banán nem árthat- akkor soha az életben nem ürülünk majd ki, és nem leszünk mutogatni való példaképek a testünkkel. a legjobbak mindig megcsinálják. a legjobbak győznek. én a legjobb leszek, ezt megígérem. ez a blog nem a siránkozásról kell, hogy szóljon, úgyhogy be is fejeztem a rinyálást. fölkelek és annyi kajamentes pillanatot gyűjtök az életembe, amennyit csak lehet. egyébként is, amikor nem eszem, szinte hallani, ahogy ég a zsír, meg mindig több ihletem is van, ami jó dolog, különösen így rajzérettségi előtt.

3 megjegyzés:

  1. tagadom. csak zöldséget és gyümölcsöt ettem, napi 6 almákat, pár répát, natúr brokkolit, és 40 kiló voltam. zöldségtől-gyümitől nem fogsz zsírosodni, mert nem annyi "üzemanyag".

    VálaszTörlés
  2. igen, ez igaz, csak a saját példám azt mutatja, hogyha elkezdek enni bármit is, abból irdatlan evészet kerekedik. a sok gyümölcstől pedig felfújódom, mint egy lufi -a zöldségeket csak most kezdtem el megszeretni. és azt meg úgysem tudom megcsinálni feltűnésmentesen, hogy csak gyümit-zöldséget eszem, mert akkor hirtelen a kórház lesz a téma itthon. szerintem maradok annál, hogy amikor muszáj, csak akkor eszem, és ezeken az alkalmakon is megpróbálok csak gyümölcsöt és zöldséget eszegetni, ha pedig nincs más mód, hogy kikerüljem az étkezést, akkor így jártam..

    VálaszTörlés
  3. fejlődésben lévő lány vagy, hidd el, tudom h nem fogsz hallgatni rám, de ne csináld meg a testeddel, hogy megfosztod a szükséges tápanyagoktól. a fehérjétől ugyanúgy nem hízol, viszont szépen formásodnak az izmaid, és a növekedéshez szükséges. sok fehérje, zöldség gyümi és garantálom, h semmi zsír v háj nem lesz Rajtad.

    VálaszTörlés