2013. április 1., hétfő

leírom, hogy ne felejtsem el


pro és contra lista (mert néha számot vetek az életemről):
pozitívumok:

  • jó vagyok irodalomból és most már a matekot is értem 
  • általában nyitott vagyok az új dolgokra és a különböző nézőpontokra 
  • jó tanácsokat tudok adni és megőrzöm a rám bízott titkokat 
  • jó a humorom 
  • olvasott vagyok és sokféle témához hozzá tudok szólni 
  • tisztelem az embereket 
  • nagyon kritikus vagyok 
  • tapintatosan kezelem a szomorú dolgokat 
  • megvalósíthatóak az ötleteim 
  • néhanapján beköszön a hatalmas tudásvágyam 
  • szeretek tanulni  
negatívumok:

  • még mostanában is van, hogy szélsőségesen kezelem a dolgokat 
  • a túlzott kritizálásommal megbántom az embereket 
  • vannak fura bogaraim 
  • idegesítő vagyok mikor nagyon bepörgök valami miatt 
  • nárcisztikus vagyok és arrogáns 
  • túlságosan beleélem magam lehetetlen dolgokba 
  • nem tudom kontrollálni magam/vagy túlságosan beszabályozom az életem 
az étkezésem kezd helyreállni, egy hónap múlva negyvennégy akarok lenni (most negyvenhat és fél vagyok). ehhez tartani fogom a napi négyszáz kalóriát, a háromszori/négyszeri étkezést (kicsi adagok, kalóriaszegény ételekből) és a heti legalább négyszer végzett testmozgást. tudom, hogy meg tudom csinálni, hiszen a 44 elérhető és tartható súly. pont jó az egészséges és vékony alakhoz. a 44 egy olyan szám, amivel nem érzem magam dagadtnak, tudok szépen öltözködni vele, és élhetőek a hétköznapok. a negyvennéggyel boldog leszek -bár most is az vagyok. érettségin majd belibbenek a csinos ruhámban, megírom életem legjobb dolgozatát és mindenki csodálni fog. (hú, azért ez merész elképzelés)

6 megjegyzés:

  1. Megkérdezhetem,hogy hány éves vagy?Egyébként nagyon jól blogolsz

    VálaszTörlés
  2. tizenhét vagyok.
    köszönöm, kedves vagy (:

    VálaszTörlés
  3. 44 az jócskán túlsovány a magasságodhoz, csak h tudd. persze értemén.

    sulihoz, érettségihez sok sikert!

    VálaszTörlés
  4. lehet, hogy úgy tűnik, belülről ez mindig más valahogy -persze tudom, hogy van ez.
    köszi! (örömmel láttam az új postjaidat!:))

    VálaszTörlés
  5. A misztikus 44:) nekem is ez az álomsúly, te milyen magas vagy hozzá? Üdv nita:)

    VálaszTörlés
  6. 165-166 cm vagyok -bár remélem még növök, persze nem sok esély van rá:)

    VálaszTörlés