2013. március 27., szerda

hajráidőszak

tanulási beosztást írok magamnak, ehhez pedig egy követhető és hatékony étrend dukál. muszáj valami egészséges de fogyókúrás táblázatot összeállítani magamnak mert látványosan hízni kezdtem, ami elborzaszt és elkeserít.
nem akarok abból nagy ügyet csinálni, ha este még megeszem egy almát vagy narancsot, de azért annyira sem akarom elereszteni magam, mint az utóbbi napokban, hogy fél kilenckor én még kukoricapelyhet csemegézem az üvegből. szigorúan számoltam a kalóriákat és sikítófrászt kaptam, mikor láttam, hogy már reggelire megettem 517 kcal-t. pedig nem tűnt olyan soknak -ó, ne szépítsünk, azért az egy doboz túró az egy doboz túró. és hiába kerekítgetem a jegeskávém szénhidráttartalmát mert soha az életben nem lesz kevesebb. nem akarom magam átverni meg ámítani azzal, hogy egészséges kajákból zabálom teli a hasam. úgyhogy holnap, mivel utazok, úgyis lesz időm -persze a tanuláson kívül- és készítek majd egy étrendet. aztán majd az igazi tavaszra csúcsformába -vagy legalábbis elfogadható külsejűre- jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése