2013. március 19., kedd

irány a negyvenhárom

karácsony előtt tizenhat nap alatt sikerült leszippantanom azt a fránya három kilót, és szentestére negyvenhárom voltam. most is meg tudom csinálni. április négyre újra negyvenhárom lesz a mérlegen. az összes önbizalmamban fogadok, hogy megcsinálom. már sikerült párszor elérni ezt a számot, de sajnos megtartani még nem tudtam hosszú ideig. na most majd változik a helyzet! tudom, ezt is kajamaraton után mondom, de muszáj változtatni, hogy csontos legyek. napi kétezer kalóriával soha az életben nem lesz az enyém az oly áhított test. a mai tömésem hozzávalói: két csomag jó reggelt keksz tejbe aprítva (valami isteni csemege), mazsola, pár szem füge, egy egész csomag mogyoró és mazsola együtt (pedig múlt héten kibírtam, hogy ne egyek belőlük), egy natúr joghurt, alma, narancs, zöldséges rizs rántott hússal, salátakeverék, csemege uborka, három szelet sajt. szerintem holnapra hízok vagy négy kilót ettől a tetemes mennyiségtől. mit művelek magammal? és a legrosszabb, hogy szinte élveztem a zabálást, egy pillanatra sem töprengtem el rajta igazán, hogy talán nem kéne ezt csinálnom, és hogy úgyis megbánom majd később. tegnap este se jutott eszembe. mostanában kikapcsol az agyam, ha kaját lát.
de
most
végre
változtatok!

holnaptól nincs vacsora -ami azt jelenti, hogy tizenkettő után nem eszem. a reggeli gyümölcs és tejtermék. és utána az iskolában megehetek egy almát. és kész, befejeztem. ha hazaérek, eltüntetem a kaját -lehúzni a wc-n, vagy kidobni a konténerbe. régebben is meg tudtam tenni, nehogy már most ne menjen. emellett ihatok minden nap két bögre teát, aztán punktum. nincs több. az étel elkeserít és eltérít a célomtól. csak pár napig kell kibírnom az "éhség" érzését, utána majd elmúlik magától. hétvégére majd még kidolgozom a programot.

2 megjegyzés: