2013. január 14., hétfő

rossz rossz rossz

a reggel jól indult, hagyományosan natúr joghurt, pirítós, füge, kávé. a délelőtt már kezdett kicsúszni a kezeim közül: répa, alma, fügés jó reggelt (egy egész csomag!), és anya fantasztikus egészséges kis magos szendvicse. és jött a jó öreg délutáni zabaparti. rendesen megvacsoráztam még négy előtt -paradicsom leves, sóska, kis sült hús, 1 kiwi. gondoltam nassolni valónak viszek magammal a szobámba egy fügét meg teát. és persze aztán, ahogy megjött anya, odaültem hozzá az asztalhoz...pár kanál paradicsom leves és sóska, rántott húst csipegettem (!), natúr joghurt, fél grapefruit. most még eszem egy almát és felrobbanok szégyenemben.
próbálom nyugtatni magam, hogy biztos, csak a piros betűs ünnep miatt vagyok ilyen mohó. nincs anyagcserém.
mai bűneim: 700 körül voltak

2 megjegyzés:

  1. ez nem sok.: ) én a piros betűs "ünnep" előtt nem bírom ki cukor nélkül. az összes sejtem követeli.:/ azt lehet tudni, hogy hány cm vagy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ˝szerencsére˝ csak zabakényszerem van, a cukor se jó persze, bár lehet úgy válogatni az ételek közül, hogy azért ne legyen olyan sok kalória, de mégis édes legyen/édes hatást keltsen (:
      és 166 cm vagyok

      Törlés