2013. január 6., vasárnap

ünnepeljünk

holnap lesz pontosan egy hónapja, hogy száműztem az életemből az édességeket! taps.
tegnap kicsit eleresztettem magam, mert megijedtem, hogy megint rendetlenkedik az anyagcserém, de ma minden simán ment, és holnaptól suli, ami azt jelenti, hogy reggel fél hat/keddenként fél öt és délután minimum negyed négy között (ha van délutáni órám, akkor lehet, hogy este fél tízig) nem kötelező ennem, ami nagy megnyugvás. lehetőleg gyümölccsel és répával fogom túlélni a napokat, néhanapján egy kis kávé, vagy pár falat szendvics. a jelszó: minél hamarabb túladni a tízóraimon! könnyebb a táska és a lelkem is, hogy megszabadulok a sok förtelem kalóriától.
új heppem van, a füge, ami az egyik legcsodálatosabb gyümölcs, csak sajnos nem tudok betelni vele. a földimogyoróval most leálltam kicsit, ma reggel elfogyott, és meggyőztem anyát, hogy ne vegyünk újabb adagot. és kiszámoltam, hogy ha majd egyedül fogok élni, heti 1000 forintból kijön az evészetem -öt natúr joghurt (350 ft), egy csomag cifra saláta keverék (200 ft), egy csomag füge (200 ft), fél kiló teljes kiőrlésű kenyér (300 ft). még marad is száz forintom, amiből vehetek mondjuk kávét. sőt, ha mellőzöm a fügét, futja rendes porkávéra, meg persze a füge és a saláta cserélhető sovány sonkára, paradicsomra, vagy mogyoróra. fantasztikus, hogy csak ennyi ellátmány kell egy hétre, szerintem a kenyérből még maradna is..
stagnálok, de amíg a megnyugtató negyvenöt alatt maradok, addig nem panaszkodom -most is 43-44 között billegek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése