2013. február 21., csütörtök

gyertek és együk meg együtt a fél konyhát

ma összejátszott az öt veszélyfaktorom, úgyhogy késő délutáni kaja-parti lett belőle. az öt rizikóm az a) kialvatlanság, b) unalom, c) hogy szombaton volt utoljára bélperisztaltikám, d) váratlan nagy döntések elé lettem állítva a továbbtanulással kapcsolatban és e) anya jószívűsége, amiért vett nekem földimogyorót, gabonamagvas joghurtot, gyümölcslevet, mazsolát, fügét és vörös áfonyát. sebaj, legalább újra van anyagcserém -bocs, hogy undi vagyok, de ez a rút igazság.
a holnap már jobb lesz, felvételi lesz a suliban és maradok délután megnézni az új nemzedéket -valószínűleg szarrá röhögöm majd magam a szituációkon. evés szempontjából a holnapi menetrend a következőképp néz majd ki:
reggeli: kávé, alma, egy pirítós és egy keksz
iskolában: alma (mostantól szeletelem, úgy sokkal jobb), natúr joghurt, esetleg egy kávé
itthon vacsi: tejbegríz -.- SZIGORÚAN EGY KIS TÁLKÁVAL!
közben sok-sok víz (minden órában egy pohárral)

muszáj kicsit tisztogatni, undorító vagyok. ezekkel a csipegetős dolgokkal az őrületbe lehet kergetni. valaki gyorsan pusztítsa ki a világból őket!
/ma hazafelé jövet vettem anyának egy francia krémest. aranyos gyerek vagyok/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése