2012. december 8., szombat

eddig 240

anyával karácsonyi dalokat hallgatunk reggeli közben már egy jó ideje. igazán hangulatos, meg aztán sokkal vidámabb is leszek tőle, és könnyebb ellenállnom az előttem illatozó csokoládénak és mézeskalácsnak. jóízűen elropogtattam a tenyérnyi teljes kiőrlésű pirítósomat, hozzá egy piros rostos activia csúszott le és egy bögre édesítővel felturbózott kávé. közben mellettem anya két fehér kenyér pirítóst evett margarinnal megkenve, sőt még mézeskalácsot is nasizott utána! nem fér a fejembe, hogy lehet ilyesmiket enni bűntudat nélkül. délelőtt teát ittam, meg most ebédhez is, ami egy kis tányér sóska volt egy tükörtojással meg egy szelet teljk. kenyérrel. plusz egy narancs. eddig jól haladok, és úgy érzem ezután se fogom elrontani ezt a csodás napot. végre a kezemben van az irányítás, nem holmi cukorban és zsírban tocsogó ételek tartanak pórázon.
úgy néz ki, jövőhéten a koncert helyett, aminek a fináléjában énekeltem volna az osztállyal, pestre megyek régi, leselejtezett hegedűkért, amiket majd szétszedhetek. már előre várom, bár sajnálom, hogy lemaradok a koncertről, amire már hetek óta próbálunk, és elég nagyszabású lesz, meg hát nem is csináltam még ilyesmit, szívesen kipróbáltam volna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése