2012. december 26., szerda

maraton

ma van 19. napja, hogy nem eszem édességet. hála istennek, sikerült a karácsonyt is sütik és szaloncukor nélkül megünnepelni. anyával megbeszéltük, hogy ha eszem elég szénhidrátot (két szelet pirítós az egy helyett), akkor nem ragaszkodik a süteményevéshez. tegnap kicsit elszaladt velem a ló, de így is legfeljebb 700 kcal-át ettem, ez is azért, mert vonatozás közben megettem majdnem egy egész csomag földimogyorót -pedig már igazán rosszul voltam, és nem kívántam. csak a fáradság miatt volt azt hiszem, mert fél ötkor keltem, utaztunk debrecenbe.
a december 24-i célom a negyvenhárom kiló volt, aznap reggel negyvenhárom és fél voltam, aminek azért nagyon örültem, csak megtette a hatását a két hét 300 kcal és nuku édesség. nem is hiányzik a csokoládé vagy a cukorka, vagy bármi ilyesmi, helyette sok gyümölcsöt eszem a vércukorszintem szintben tartására, és múlthéten megszerettem a natúr joghurtot is! pompás, mert eddig féltem megkóstolni, azt gondoltam, biztos nem ízlene. most, hogy tudom, elég finom, lényegesen megkönnyebbíti majd az életemet, mert a reggeli 120-130 kalóriás joghurt helyett 60 vagy 80 lesz csak.
próbálok lejjebb araszolni a 42-41 felé, soványan akarok visszamenni január hetedikén a suliba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése