2012. december 7., péntek

hölgyeim és uraim

a szeptembert 44 kilóval kezdtem, pár nap alatt a 43 is sikerült, most meg veszni hagyom a zabáimmal, holott régebben (sőt, egész nyáron) kibírtam napi 300-400 kalóriával. szerencsére most este nemet mondtam a csokinak, mert anya miért is ne venne nekem egy egész tábla milkát? régebben nem csinált ilyeneket. ilyenkor állandóan egy hálátlan, undorító embernek érzem magam, mert persze mondtam neki, hogy minek vett ilyesmit? nekem nem kell csoki stb. erre persze leolvad a mosoly az arcáról, én meg legszívesebben a falhoz csapdosnám a fejem.
mivel szalagavatóra (múlt szombat) nem sikerült lemenni negyvenháromig, ezért rákapcsolok a karácsonyig hátralévő időszakra. szeptember elején olyan büszke voltam magamra, hogy a csúnya ötvenről le tudtam faragni azt a fölösleges hét kilót; eljártam úszni, tornáztam és alig ettem -sokszor a wc-ben vagy a konténerben végezte a kaja. egyszerűen imádtam öltözködni, mert tudtam, hogy minden jól áll, még a legdurvábban tapadó ruha is tetszett magamon. a fekete passzos szoknyámat szinte átszúrta a csípőcsontom, átsejlett a szegycsontom, a kulcscsontom meg csak úgy döfködte a bőrömet -igazán tetszettem magamnak. a suliban többen (még tanárok és ismeretlenek is) odajöttek hozzám, hogy eszek-e rendesen, és hogy hízzak pár kilót. minden olyan új volt és tökéletes az egyedül töltött nyár után. azt hittem, sikerül majd tartani a csodás negyvenhármat, vagy akár lejjebb is araszolhatnék a negyvenegy-negyvenig.
erre bekerültem valami őrülten pörgő nutella-csoki-keksz-cukor-cukorral-este is korlátlanul zabáló rettentő árba, ahonnan csak néha bukkant ki a fejem. és egyre jöttek a mázsás súlyok. meg se álltam a negyvenhat/negyvenhétig. most negyvenhatost mutat a mérleg. sírógörcsöm van ettől a számtól. utálom, hogy gyenge vagyok, és egész nap csak tömöm azt a buta fejemet. muszáj lefogynom, a combjaim rettentő fatörzsek, a derekam valami ormótlan oszloppá nőtt, a karomon lötyög a háj és az arcom is kerekded napocskává hízott. mindenem megnőtt, aránytalan lett és elszomorít.
karácsonyig van 16 napom. ezalatt le kell izzadnom azt a három kilót, utána pedig csúszhatok lejjebb is, ha bírom. a haditerv a következőkből áll:
-napi 300 kcal maximum
-reggelire egy joghurt és egy pirítós (persze teljes kiőrlésű kenyérből)
-a suliban szigorúan csak víz/édesítős tea/kávé
-ha hazaértem, a lehető legkisebb adag főtt étel, ha el lehet bliccelni, egy joghurt vagy gyümölcs
-minden nap legalább 20 perc torna
-nincs siránkozás, nincsenek kifogások, meg mellébeszélés!
-az üres has biztonságot ad, és nem állnak olyan ormótlanul majd a ruhák, mint a feszülő kismama pocakon


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése